Vol. 1, Belgrade, 2021.


Anna Šenková
ANALYSIS OF APPROACHES IN THE FIELD OF ENVIRONMENTAL MANAGEMENT IN THE HOTEL INDUSTRY IN SLOVAKIA 
Анализа приступа у менаџменту заштите животне средине у хотелијерству Словачке


Jana Mitríková, Dominika Vašeková
EVALUATION OF THE NUMBER OF VISITORS TO THE DISTRICTS OF THE KOŠICE REGION (NUTS 3) OF THE SLOVAK REPUBLIC FOR THE PERIOD 2001 – 2019
Оцена броја посетилаца у окрузима Кошице регије у Словачкој у периоду 2001 – 2019.


Andrea Žerajić
ZNAČAJ INTERKULTURNE JEZIČKE KOMPETENCIJE U OBLASTI TURIZMA I HOTELIJERSTVA 
The Importance of the Intercultural Language Competence in Tourism and Hotel Management


Maja Georgioska
PROJECT FOR DEVELOPMENT AND PROMOTION OF RURAL TOURISM IN THE MUNICIPALITY OF OHRID 
Пројекат за развој и промоцију руралног туризма у општини Охрид


Mirjana Sekulovska
INSTAGRAM AS A MEDIA FOR E-BUSINESS IN TOURISM 
Инстаграм као медијум е-пословања у туризму


Jože Zalar
THE IMPACT OF THE EDUCATION OF ELDERLY ADULTS ON THE DEVELOPMENT OF TOURIST FARMS IN GORENJSKA REGION 
Утицај образовања одраслих на развој туристичких фарми у Горењска регији


Jelena Teodorović
GLOBAL HEALTH AND SAFETY TRENDS IN TOURISM 
Глобални трендови заштите здравља и безбедности у туризму


Monika Karan
ZDRAVSTVENI TURIZAM I WELNES TURIZAM – TURISTIČKA PONUDA ZA ZDRAV ODMOR 
Health Tourism And Wellness Tourism – Tourist Offer For Healthy Holidays


Ivana Lončar
MODEL FOR RANKING DIFFERENT SECTORS ACCORDING TO THE DEGREE OF STATE SUPPORT REQUIRED DURING THE COVID-19 CRISIS: PERSPECTIVE OF THE ACCOMMODATION AND FOOD SECTOR
Модел за рангирање различитих сектора према степену државне подршке неопходне током COVID-19 кризе: перспектива сектора смештаја и хране и пића


Mile Veljović, Ana Kalušević 
ZERO WASTE MODEL IN FOOD INDUSTRY OF SERBIA 
Модел живота без отпада у прехрамбеној индустрији у Србији


Ana Kalušević
ISKORIŠĆENJE BIOAKTIVNIH JEDINjENjA SPOREDNIH PROIZVODA VINSKE INDUSTRIJE 
Utilization of Bioactive Compounds from Byproducts of Wine Industry


Ivan  Milošević
METAFORIČKO STRUKTURIRANJE POJMOVNO-JEZIČKOG DOMENA POSLOVANJA NA OSNOVU DOMENA LOVA 
Metaphorical Structuring of the Concept of Business in Terms of the Concept of Hunting

Close Menu