HOTELlink 29-30:

 

Dragan Nikolić, Jovana Nikolić
THE SCEPTICAL ANALYSIS OF THE MARKETING ENVIRONMENT IN THE HOSPITALITY INDUSTRY

SCEPTILCAL analiza marketinškog okruženja u ugostiteljstvu


Ljiljana Kosar
GLAMPING – INOVATIVNI OBLIK TURISTIČKOG SMEŠTAJA

Glamping –the innovative form of tourist accommodation


Saša Mašić
RAZVOJNE KARAKTERISTIKE HOTELSKIH INVESTICIONIH FONDOVA ZA ULAGANJE U NEKRETNINE
Development characteristics of hotel real estate investment trusts


Pero Petrović, Dragan Živković
LOJALNOST HOTELSKIH GOSTIJU U ZAVISNOSTI OD KVALITETA USLUGE
The effect of service quality on hotel guest loyalty


Ivana LončarNada Lončar
UPRAVLJANJE PERFORMANSAMA HOTELSKIH PREDUZEĆA PRIMENOM METODOLOGIJE LISTE USKLAĐENIH CILJEVA
Hotel performance management by applying the methodology of coordinated objectives list


Višnja Istrat, Milko Palibrk
SISTEM MENADŽMENTA ZNANJA U HOTELIJERSTVU
System of knowledge management in hotel business


Aleksandar Kontić
THE ROLE OF PERCEPTIONS OF HOTEL INTERIOR DESIGN IN FORMING CUSTOMER SATISFACTION
Uloga percepcije unutrašnjeg uređenja hotela u stvaranju zadovoljstva gostiju


Nikola Stojanović
ELEKTRONSKA TRGOVINA  (E- COMMERCE) U HOTELIJERSTVU
E-commerce in the hotel industry


Elena Petkova
MODELS OF AN EXEMPLARY PROCESS IN THE HOTEL INDUSTRY, NAMELY:  „CLEANING OF THE GUEST ROOM“
Modeli poslovanja u hotelijerskoj industriji na primeru „čišćenja hotelske sobe“


Momočilo Stojanović
UGOSTITELjSKE USLUGE KAO KLjUČNE PERFORMANSE HOTELSKIH I RESTORATERSKIH LANACA
Catering services as key performances of hotel and restaurant chains


Dragan Barjaktarović, Miroslav Knežević
BUDUĆI  PRAVCI RAZVOJA RESTORATERSKOG POSLOVANJA
Future development of restaurant business


Mihaela Lazović
ANGLICISMS IN HOSPITALITY TERMINOLOGY
Anglicizmi u hotelijerskoj terminologiji


Ivan  Milošević
STRUKTURIRANJE POJMA HOTELSKOG POSLOVANJA NA OSNOVU POJMOVA  BRAKA I RATA/RATOVANJA NA PRIMERU IDIOMA U POSLOVNOM ENGLESKOM JEZIKU
The conceptual structuring of the notion of hotel business in terms of the notions of marriage and war illustrated with business English idioms


Milorad Vukić
OSNOVI KALKULACIJE I FORMIRANjE CENA GASTRO PROIZVODA
Calculation basics and price forming of a gastronomic product


Predrag Tošić, Bojana Kalenjuk
SPECIJALNI ZAHTEVI U ISHRANI SAVREMENIH POTROŠAČA MODERNOG DOBA
Special nutrition requirements in modern time


Slobodan Čavić
ZNAČAJ POSLASTIČARSTVA I PEKARSTVA U POSLOVANJU HOTELSKOG SEKTORA HRANE I PIĆA
The significance of pastry and bakery in the hotel food and beverage department operations


Nikola Vuksanović, Milijanko Portić, Jelena Dević Blanuša
ATRAKTIVNOST LOKALNE GASTRONOMIJE: PREGLED LITERATURE
The attractiveness of the local gastronomy: a literature overview


Milena Vukić
ANALIZA MOTIVA POSETILACA GASTRONOMSKIH FESTIVALA
Analysis of the motives of gastronomy festivals visitors


Danijela Stojanović
GASTRONOMSKE MANIFESTACIJE ISTOČNE SRBIJE KAO FAKTOR RAZVOJA TURIZMA
Gastronomy events in the Eastern Serbia as a factor of tourism development


Dragana Vasilijević
KLJUČNE ETAPE U ISTORIJSKOM RAZVOJU RUSKE KUHINJE
The key phases in the historical development of the Russian cuisine


Srbijanka Bogosavljević Dubroja
KOMPARATIVNA ANALIZA SLIČNOSTI I RAZLIČITOSTI KOLAČA SA MEDOM KOJI SE PRIPREMAJU U EVROPI
Comparative analysis of the similarities and differences in honey cakes throughout Europe


Dragan Psodorov, Miloš Krasavčić
TRADICIONALNI VOJVOĐANSKI PROIZVOD – ŠTRUDLA SA MAKOM
Poppy seed roll – a traditional product of Vojvodina


Vesna Vujasinović
NOVO GURMANSKO ULJE U GASTRONOMSKOJ PONUDI
New gourmet oil in the gastronomic offer


Zdravko Gavrilović
PRIMENA ČOKOLADE U SAVREMENOM POSLASTIČARSTVU
The use of chocolate in contemporary pastry-making


Andrea Žerajić
GERMANIZMI U TERMINOLOGIJI GASTRONOMIJE I KULINARSTVA I NJIHOVI PREVODNI EKVIVALENTI NA JEZIKU STRUKE
Germanisms in the gastronomic terminology and their translation equivalents in the professional language


Andrej Stojanović
RUSKE  GASTRONOMSKE  REALIJE  U  PREVODU  NA  SRPSKI  JEZIK
Russian gastronimic realities translated into Serbian


Nada Dikić
UVAŽAVANJE INTERKULTURALNOSTI KAO NAČIN RAZMIŠLJANJA
Respecting intercultural differences as a way of thinking


Saša M. Đorđević
SIMBOLIČKO-METAFIZIČKO  DEKODIRANJE TURISTIČKE ANIMACIJE
Symbolic and metaphysical decoding of the animation in tourism


Đorđe Čomić
PROMENA DOMINANTNE PARADIGME EROTSKOG  TURIZMA U KONTEKSTU NEREPRESIVNE CARPE DIEM CIVILIZACIJE
Change of dominant paradigme of erotic tourism in the context of non repressive carpe diem civilization


Cipriana Sava, Gheorghe Pinteala
THE DEVELOPMENT OF AGROTOURISM IN THE ARMENIŞ AREA CARAŞ-SEVERIN COUNTY
Razvoj agroturizma u oblasti Armeniš u okrugu Karaš-Severin


Angela Milenkovska, Ivana Čosić, Danijel Vučenović
KOMPARATIVNA ANALIZA SIGURNOSTI  HRVATSKOG TURIZMA U ODNOSU NA KONKURENTNA INOZEMNA TURISTIČKA  ODREDIŠTA
Comparative analysis of safety of Croatian tourism in relation to the competitive foreign tourist destinations


Milena Cvetković, Sara Stanić Jovanović
UNAPREĐENJE RAZVOJA EKOTURIZMA JUŽNE SRBIJE
Ecotourism of the South Serbia aimed to intensifying its development